گفت و گوی فرزادفرزین با موسیقی ما
 
دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 7 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

خواننده ای که عادت دارد بیشتر به کیفیت آلبوم‌هایش اهمیت بدهد تا کمیت آن، شاید مدت زمان بین انتشار آلبوم‌هایش زیاد باشد اما روی کیفیت بیشتر زحمت می‌کشد و تمرکز دارد. طبق آمار به دست آماده از شرکت‌های پخش فرعی و اصلی مانند شرکت هنر اول که تهیه کنندگی آلبوم شلیک را به عهده دارد آلبوم شلیک فرزاد فرزین مرز ۴۰۰ هزار نسخه فروش را هم گذرانده است و یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال گذشته بوده است. استقبال خوب از این آلبوم بهانه‌ای شد برای گپ زدن با فرزاد فرزین درباره شلیک و البته خیلی چیز‌های دیگر.

 

  • در ابتدا به ما بگو قطعه محبوبت در آلبوم شلیک کدام قطعه است ؟

قطعه ی عذاب و بچه را این روز ها بیشتر دوست دارم و گوش می‌دهم اما در کل تمامی قطعات را دوست دارم .

 

  • بسیار مایلم نظر کلیت را در رابطه با آلبوم جدیدت بدانم؟

خدمتتان عرض کنم آلبوم شلیک به همه‌ی مخطبان ثابت کرد که گروه هنری ما زحمات زیادی را کشیدند تا نقص‌های آلبوم‌های قبل را بر‌طرف کنند و بهبودی در اوضاع آلبوم جدید بدهند و خوشبختانه بازتاب اعمال هواداران این رو به ما نشان داد که حدود ۸۰ در صد موفق بوده‌ایم و توانسته‌ایم تا حد زیادی سلایق همه را جلب کنیم البته به طور ۱۰۰ در صد این امر صورت نمی‌گیرد.

 

  • یکسری حاشیه در مورد ترک پر طرفدار «دوریت» اتفاق افتاد و هیچ وقت صحبتی در این مورد نکردی ، طبق تحقیقاتی که من داشتم این آهنگ سر البومیت نبوده که بخواهی جایگاه این آهنگ را در آلبوم تغییر بدهی .خیلی از طرفدارانت دوست دارند که در این مورد حرف‌های خودت را هم گوش کنند

آهنگ دوریت از ابتدای کار قرار نبود که سر آلبومی ما باشد و برای ما به همان اندازه مهم بود که آهنگ های دیگر آلبوم اهمیت داشت و واقعا نمیدانم چه کسی این خبر را انتشار داده که اطلاعاتش گویا بیشتر از ما بوده!! در هر صورت هدف ما بالا رساندن کیفیت و به اوج رساندن این آلبوم بود. خوشحالم که علیرغم حرف و حدیث ها مردم از قطعه ی «دوریت» استقبال کردند . ولی ما در این آلبوم قطعات دیگری هم داشتیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت . من ترجیح می‌دهم به جای بر خورد با این گونه رفتار ها با وجود سمپاشی‌هایی که شد تمرکز بر کارم داشته باشم. در هر صورت بهتر است دوستان و ما به دنبال بر طرف کردن نقاط ضعف خود باشیم تا حاشیه سازی . البته این اشکال متاسفانه منحصر به فضای اینترنت و فضاهای مجازی نیست بلکه در کل جامعه جریان دارد . ما مدعی کامل بودن نیستیم ولی سعی بر آن داریم. من به گذشته و موفقیت های بدست آمده در آلبوم شانس و شلیک فکر نمی‌کنم بلکه تمام هم و غم من رسیدن به قله های بالاتر و اهداف والاتر می باشد که بتوانم هوادارانم را راضی نگه دارم و به دور از شخصیت و شان هنر مندان مورد علاقه ی مردم میباشد که به این مقولات بپردازیم.

 

  • چند جمله‌ای هم دوست دارم در مورد نو‌آوری‌هایی که در کنسرت‌هایت داری و اجراهای خوبت برای ما حرف بزنی!

در شرایط مختلف در مورد کنسرت هایم و نقطه نظراتم راجع به نحوه اجرایی کنسرت حرف زده ام . از بدو کار من دیدگاهم یک دیدگاه معمولی نبود با توجه به محدودیت ها در کار سعی داشتم که نحوه اجرایی کنسرت را متفاوت از کارهای دیگر انجام دهم . کنسرت صرفا یک اجرای زنده نیست وحیف است که مردم ما از این نمایش کامل موسیقی محروم بمانند . طبیعتا ما هنوز نتوانستیم کاملا به اهدافمان برسیم ولی با توجه به تمامی مشکلاتمان از دستمزد خود زده و به کیفیت اجرایی رسیدیم تا هواداران بهره ی کامل را از کنسرت ببرند که با کارگردانی دوست خوبم کیوان ملک مطیعی و نوازندگان گروه ارکستر که حدودا چند ماهی است در آن تغییراتی ایجاد کرده ایم تا به ساختار مورد نظرمان نزدیک شدیم و از افراد جوان و بسیار با استعداد استفاده کرده ایم مثل یاشار خسروی ُ امیر میلاد نیکزاد که رهبری گروه ارکستر را بر عهده دارد و غیره... فقط می توانم بگویم گروهی هستند با توانایی و آشنایی به موسیقی روز و صرفا کاری که در کنسرت میشود فقط یک نمایش نیست بلکه سعی بر آن شده که در همه ی کارها تغییراتی صورت گیرد نه به حرف بلکه به عمل بطوریکه در کنسرت های دیگر به دفعات دیده ام که تبلیغ شده (کنسرتی متفاوت) اما وقتی در کنسرت حاضر میشویم باز همان اجرای زنده و هبچ تفاوتی احساس نمی شود .

 

  • در مورد برنامه های آینده هم توضیج بدهید

بعد از موفقیت و اشتیاقی که مخاطبان ما نسبت به آلبوم شلیک داشتند ، من را وادار کرد با انرژی بیشتر و زود تر از موعد به سراغ آلبوم بعدی بروم . در سال جدید تور کنسرت ها در اکثر شهرستان ها شروع خواهد شد . کنسرت تیر ماه در تهران به احتمال زیاد در برج میلاد خواهد بود . و این را مژده بدهم که منتظر یک اتفاق جدید در آلبوم بعدی که تا به حال در کشورمان رخ نداده باشید ، کاری جدید با ساختاری متفاوت به تمام مخاطبان عرضه خواهد شد .

 

  • ساخت آلبوم شلیک چه مدت زمان برد و دلیل خاصی برای حرف «ش» روی اسامی آلبوم هایت داری ؟

تقریبا یک سال و شش ماه. و در مورد حرف «ش» عرض کنم که این می‌تونه یک اتفاق جالب باشه ما اول اصلا براش برنامه‌ایی نداشتیم به صورت اتفاقی این مساله تکرار شد . شاید سعی کنیم این حرف علامت منحصر به فرد برای خودمون باشه به شرطی که لطمه به مفهومه کارمون نزنه.

 

  • نظرت در مورد سایت موسیقی ما چیست ؟

سایت موسیقی ما سایتی است که مخاطبان زیادی دارد و بهترین کاری که انجام می‌دهد حمایت از موسیقی مجاز می‌باشد و این مهمترین کار است. چون سایتی است که هر قشری به آن رجوع می‌کند و این سایت احترام خاصی برای خواننده ها بوجود آورده است. که هر نظری را در ابتدا تایید نمی‌کند تا خدایی ناکرده به خواننده‌ای توهین نشود. ولی به هر صورت نظر‌ها مختلف است چون سلایق مختلفی وجود دارد و قطعا فرزاد فرزین نمی‌تواند همه‌ی نظر ها را جلب کند هر خواننده پر طرفداری مخالفانی هم دارد که طبیعی است و باید به همه ی آنان احترام گذاشت به هرحال جانب داری از یک شخص در یک رسانه پسندیده نیست و این دقیقا روشی است که سایت موسیقی ما به خوبی از عهده‌ی آن بر‌آمده و از خواننده‌ای طرفداری بی‌جا نمی‌کند.

 

  • از بین خواننده‌های مجاز کشور کدام یک را بیشتر دوست داری ؟

همه بچه ها خوبند من اسم شخص خاصی رو نمی تونم بیارم گاهی نظر سنجی هایی که در سایت موسیقی ما در مورد انتخاب بهترین های موسیقی می شود من را متعجب می کند که بعضی از دوستان در فضای فرهنگی کشور با خودستایی که زیاد هم قشنگ نیست به خود رای داده اند در صورتی که در همان وقت از من سوال شد که بهترین البوم سال 90 چه بوده , و با اینکه کاری متفاوت ارائه داده ام نام کسان دیگر را برده ام.

این مردم هستند که باید به ما رای بدهند نه خودمان اگر روزی مردم بگویند فرزاد فرزین نخواند قطعا نخواهد خواند . و این ها تمام به جهتی است که موسیقی ما پاپ و مردمی است امیدوارم که واقعا سطح فکری و فرهنگی خواننده هامون به اندازه ی کارهایشان خوب و بالا برده شود .

یادمان باشد خواننده هایی مثل فرزاد فرزین ها برای ماندگاری خیلی چیزها را باید رعایت کنند که اسم هایی مثل فرهاد را بخواهند بوجود بیاورند البته متاسفانه ما هنوز با آنها خیلی فاصله داریم هم از لحاظ شخصیتی هم از لحاظ تفکر حرفه ای .

وبا اینکه فضای دفتر موسیقی در حال حاضر مطلوب است اما ما از سمت موسیقی غیر مجاز و برخی محدودیت ها تحت فشار هستیم پس بهتر است خودمان دیگر به خود ضربه نزنیم و با هم در کنار رقابت رفاقت کنیم ؛ نباید از شکست هم دیگه خوشحال شویم که اگر اینطور باشد چطور میتوانیم برای جوانان دوستارمان الگوی فرهنگی باشیم .

 

  • آیا شما سایت اختصاصی هم دارید ؟

بله . www.farzadfarzin.net که در مورد تمام فعالیت های هنری ام خبر داده می‌شود و در سایت لینک اختصاصی گروه موسیقی مان به همراه ایمیل شون هست و یک پنل اس ام اس هم داریم برای اخبار کنسرت هام و فعالیت هام به شماره ی ۳۰۰۰۶۴۶۳

 

  • در آخر اگر صحبت یا حرفی نا گفته دارید بفرمائید!

در انتها تشکر می‌کنم از شرکت هنر اول بابت پخش و تبلیغات خوبش و از بچه های گروه و بچه های تیم سازنده ی شلیک کوشان حداد ، انوشیروان تقوی ، یاحا کاشانی ، روزبه بمانی و آقای حامد رجبی ، مسعود محمدی ، نوید سپهر ، مهران خلیلی ، میلاد صفرزاده و تشکر ویژه از بچه های بندمون حسام حسینی و کیوان ملک مطیعی که ما را در رسیدن به تیمی حرفه ای با ساختار مورد نظر کمک کردند و در آخر تشکر میکنم از هواداران خوبم که همیشه همراهم بودند و به شخصه به تمامی مردم ایران ارادت دارم .  


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:49---29 فروردين 1391

سلام
همین جور که قول داده بودم امدم وبلاگ باحالی دارین در ضمن منم خیلی از فرزاد فرزین خوشم میاد!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 525
بازدید ماه : 11648
بازدید کل : 213201
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ